dilluns, 24 d’octubre del 2011

POBLE

Lletra: Tòfol Mus
Música: Josep Bastons

1ª-Som d'un poble mariner,
ben polit, de bona traça,
amb un sol que és juganer,
va passant dematiner
escalfant sa nostra casa.

Es carrers, guaiten la mar,
volen veure sa bellesa,
de ses cales des voltants
on es temps està guardant
es records de sa infantesa.

MARE MEVA, QUINA SORT!
PODER PASSAR ES CAPVESPRE
MIRANT S'ENTRADA DES PORT,
BEN JUNTS DAVANT SA FINESTRA.

VEIENT SES BARQUES DE BOU
AMB UN ESTOL DE GAVINES,
REPRÈN S'ORATGE ES SEU VOL
OMPLERT DE NOTES MARINES.

2ª Som d'un poble que és feiner,
sap cantar, també sap viure
i sa festa coneix bé,
quan arriba un foraster
ja l'acull amb un somriure.

Té ses barques descansant
amarrades a sa riba,
presumint des seu encant
fan un vel pintat de blanc
simulant que estan dormides.

MARE MEVA QUINA SORT...

Sa teva veu sent de nou..
va repetint que m'estimes.

ESCOLTA LA CANÇÓ:
Trio Arrels de Menorca

14 comentaris:

  1. La canço de "POBLE" es molt idvertida.

    ResponElimina
  2. La vaig triar perquè ralla des poble des Castell, estic contenta que t'agradi Irene!

    ResponElimina
  3. Ya la he escoltada unas..........Dotze vegades adeu fins dema.

    ResponElimina
  4. HOLA CARME M´AGRADA MOLT LA CANCO DE POBLE PERQUE XERA D´ES CASTELL ES SUPER GUAI ADEU

    ResponElimina
  5. carma ya me van les dues cansons . adri5c

    ResponElimina
  6. era perque no tenia internet soc n´adri de 5ec

    ResponElimina
  7. que divertida es la canço de poble

    ResponElimina
  8. hola m´agrada molt Poblle

    ResponElimina
  9. HOLA CARMEN M'AGRADA MOLT SA CANÇO DE POBLE PERQUE XERRA D'ES CASTELL.ADEU SOM NA ONA DE 3rB.

    ResponElimina
  10. Hola carma jo m´he estudiat la canço poble moltes vegades pero lo de mare meva quina sort no m´acaba de quedar clar.

    ResponElimina
  11. Hola, Ona! Avui t'he trobat a faltar, esper que et milloris.

    ResponElimina
  12. hola carme soc na sara sonm a classe i ens agrada molt aquesta canço de poble adeu



    sara sintes

    ResponElimina
  13. hola Carmen soc na marta a questa canço es una de las ques coltu a adeu i megrada fer classe amb tu<3

    ResponElimina